FANDOM

Biografia tej postaci nie jest zgodna z kanoniczną wersją.

Bad Rayman to zła wersja Raymana,stworzona przez Mr.Darka. Prawdopodobnie jest głównym antagonistą gry Rayman 12:Mój brat,mój wróg

BiografiaEdytuj

Oryginał Edytuj

Rayman 1 Edytuj

Bad Rayman pojawił się we wszystkich grach na podstawie Rayman 1 z wyjątkiem Rayman Jaguar.  Bad Rayman goni Raymana gdziekolwiek pobiegnie. Jeśli Rayman go dotknie ginie na miejscu. Jednak jeśli Rayman dotrze do końca poziomu Bad Rayman zostanie pokonany.

Rayman Advance Bad Rayman nazywa się Dark Rayman co sprawia, że jest mylony z podobną postacią.

Rayman Junior Edytuj

W edukacyjnej wersji gry Bad Rayman pojawia się w przedostatnim poziomie pod tytułem Smaczny Pościg. Betillanazywa go podwójnym złem. Goni Raymana przez cały poziom, ale znika po pokonaniu pewnej odległości.

Rayman GBC Edytuj

Bad Rayman występuje także w wersji Game Boy Color, ale jego wygląd jest całkowicie odmieniony. Ma ciemną skórę i fioletowe włosy oraz złote ręce i buty. Zachowuje się tak samo jak w Rayman 1.

Rayman Legends Edytuj

Bad Rayman, znany jako Dark Rayman, powraca jako antagonista w Rayman Legends i zachowuje się jak w pierwszej grze. Pojawia się w ostatnich poziomach Najazdu, w których gracz, nie dość, że musi dotrzeć do grupy Małaków zanim skończy się czas, i pokonać przeciwników oraz omijać przeszkody po drodze, dodatkowo musi unikać kontaktu z Dark Raymanem, który podąża za nim i powtarza jego ruchy.

Wygląd Bad Raymana różni się od poprzednich gier, tym razem jest cały czarny, a otacza go aura z mroku. Od czasu do czasu można usłyszeć jego szalony, zły śmiech, który brzmi jak echo głosu Raymana o wysokim tonie. Ten śmiech, wraz z kilkoma innymi dźwiękami, można usłyszeć na początku wyzwania lub gdy Rayman zostaje pokonany. Posiada również umiejętność teleportacji. Pod koniec planszy znika w aurze, i pojawia się w następnej.

Mój Brat,Mój WrógEdytuj

GraEdytuj

Złe klony Raymana zaczynają się mnożyć.Robią drugą największą wojne na Razdrożu marzeń.Rayman wie że trzeba się pozbyć wszystkich klonów zanim będzię za pózno.

KomiksEdytuj

C.D.N.